Гарантія та повернення
Повернення товарів
Гарантія від виробника на всі товари 1-2 роки. Всі меблі застраховані на “Новій Пошті” на повну вартість меблів. Всі меблі відправляються в розібраному вигляді та фабричному упакуванні, що забезпечує їх захист під час перевезення. При отриманні товару через кур'єрську службу , будьте уважні, перевіряйте цілістнісь упакування.
ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЦІЛІСНІСТЬ МЕБЛІВ ПІСЛЯ ОТРИМАННЯ ВІД НОВОЇ ПОШТИ, НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОКУПЕЦЬ.
У момент отримання меблів просимо Вас дотримуватися простих правил:
- Перевірте цілісність скла, дзеркал, фасадів;
 - Якщо при складанні виявили заводський брак або дефект – відразу зробіть декілька знимків бракованого елементу та маркування на пачці, в якій був запакований цей елемент. Повідомте, зателефонувавши нам або відправивши повідомлення на емейл, і обов'язково вкажіть номер цього елементу, вказаний в інструкції по монтажу.
 
До кінця гарантійного терміну зберігайте чек та етикетки меблів.
Повернення та обмін товару можливий протягом 14 днів без урахування дня купівлі товару
Зібраний виріб або зібрані частини виробу обміну та поверненню не підлягають
Меблі, що виготоовлені на індивідуальне замовлення обміну та поверненню не підлягають
Terms and Conditions:
- Повернення бракованого товару відбувається шляхом заміни бракованих деталей
 - Повернення бракованого товару можливе тільки якщо товар не був зібраний
 - 
    
Поверненню або обміну підлягають лише товари, придбані в українському інтернет-магазині mebli4home.com.ua
 - 
    
Обмін або повернення товару можливий за наявності:
 - 
    
Документу, що підтверджує придбання товару
 - 
    
Повної комплектаціії товару
 Відсутніcть слідів монтажу та експлуатації
Цілісної упаковки та цілісності фабричних етикеток та маркувань
Акційні товари обміну та поверненню не підлягають
В нашому інтернет-магазині діє гарантія від виробника. При умові правильної експлуатації в нормальних умовах, протягом гарантійного терміну, ми безкоштовно усунемо виробничі дефекти, а у випадку, якщо дефект неможливо усунути – замінимо браковану деталь. Термін виконання гарантійного обслуговування встановлюється виробником.
Витрати на зворотну доставку покриває покупець.
Ми завжди намагаємося йти на зустріч покупцеві, але існують випадки, коли ми можемо відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо:
- Закінчився гарантійний термін
 - Присутні випадкові пошкодження і дефекти, спричинені клієнтом або третіми особами.
 - Виріб пошкоджено в результаті стихійних лих (природних явищ).
 - Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, надмірне навантаження, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження)
 - Пошкодження, були спричинені використанням товару з порушеннями правил експлуатації конкретно даного виробу
 - Якщо товар заносився і встановлювався замовником самостійно або третіми особами, а не спеціалістами нашого магазину (за винятком випадків наявного фабричного браку)
 - Товари, виготовлялись і доставлялись на індивідуальне замовлення
 - Товар був зібраний, та була встановлена пошкоджена деталь
 - Не збережена фабрична упаковка або бірки/наклейки
 
